خرید بک لینک ارزان

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک ارزان


سپاهان درب
North Korea refuses normalizing relations with Seoul
دلیل افت تجارت ایران و ترکیه اعلام شد
ترکیه بودجه مالی ائتلاف مخالفان سوریه را قطع کرد

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

Pyongyang rejects the offer of the South Korean government to fix the interstate relations, as the initiative ‘lacks sincerity’; Ri Yong-ho, the North Korean foreign minister said that as quoted by BBC Russia.

طبق اعلام اداره آمار ترکیه، صادرات این کشور به ایران ۴۱ درصد افت کرده که رئیس شورای بازرگانی مشترک ایران و ترکیه دلایل این افت را تشریح و تصریح کرد: رکود حاکم بر فضای اقتصادی منطقه و مسائل سیاسی داخل ترکیه مهمترین دلایل کاهش روابط اقتصادی ایران و ترکیه است.

پایگاه‌های اینترنتی وابسته به مخالفان سوری اعلام کردند، دولت ترکیه هفته گذشته حمایت مالی خود را از ائتلاف مخالفان سوریه قطع کرد.

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی امروز کشور قابل مشاهده است.

The United States will respond by September 1 to Russia’s attempt to force a major reduction in American diplomatic staff, Rex Tillerson has said.

انیمیشن کوتاه «شهر بارانی / rain town» محصول دانشگاه کیوتو سیکا ژاپن، داستان شهری است که از زمانی که کسی نمی داند کی بوده، در این شهر باران متوقف نشده و تمام شهروندان به حاشیه و سرزمین های مرتفع‌تر کوچیده اند؛ گویی که حافظه مردمان را نیز نم زده باشد دیگر کسی شهر را نیز حتی به خاطر نمی‌آورد جز دخترکی که بی آلایشی او پاکی باران را نیز تحت شعاع قرار داده و همچنان که رویاگونه در شهر به جست و جو می‌پردازد تا در این دنیای خاص با چیز جدیدی برخورد می‌کند... .

حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد یک هیأت عالیرتبه از این جنبش برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری ایران وارد تهران شده‌ است.

قائم مقام بانک مرکزی از افزایش سرمایه بانکها به میزان ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: حمایت نظام منجر به ساماندهی موسسات اعتباری غیرمجاز شد.

کورا یک ساز باستانی آفریقایی است که اکنون در سطح جهان شناخته شده است. اکنون یک همنوازی بلند «بلیکه سیسوکو / Ballaké Sissoko» با کورا و «وینسنت سیگال / Vincent Ségal» با ویولنسل را در «تابناک» می‌بینید.

ربات‌های فیلم‌های علمی-تخیلی هر روز به حقیقت نزدیک‌تر می‌شوند. هر روزه کارهای بیشتر و بیشتری در اختیار ربات‌‌ها یا با استفاده از تکنولوژی‌های مربوط به آن انجام می‌شود. از جمله ربات چیتای ام‌آی‌تی که می‌خواهد در ماموریت‌های جست و جو به امدادرسان‌ها کمک کند، شلوار رباتیکی که حمل بار را برای سربازان تا 20 درصد راحت‌تر می‌کند، چهره رباتی که به صورت بسیار دقیق می‌تواند حالات چهره انسان را تقلید کند و حتی ربات کوچکی که می‌تواند علف‌های هرز باغ را کنترل کند و با نیروی خورشید بدون توقف آن ‌ها را کوتاه کند.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/